دیوار آگهی ستنو ویژه وسایل نقلیه 

سریع، آسان و رایگان

ستنو برای همه.

بدون ضامن و با سود 4 درصد وام بگیرید(طرح جدید بیمه ایران)

خدماتی

جزئیات شغل یا آگهی

شناسه شغل یا آگهی: 18592
نمایش داده شده: 212
انقضا: ۱۴۰۴-۱۱-۲۵ ۱۵:۰۶:۴۹
در مجموعه های: موسسات بیمه, آگهی
0.00 (0 رای)
{ampz:setno}
شماره تماس تلفن همراه: 09136010080
تلفن ثابت: 03133879888
اصلاح شده: ۱۴۰۰-۰۲-۱۵ ۰۶:۵۰:۳۶
ایجادشده توسط

توضیحات

با صدور بیمه نامه عمر و پس انداز، بدون ضامن، هرساله وام بگیرید.
دریافت وام از محل اندوخته بیمه عمر یکی از مهمترین مزایای بیمه عمر است که فرد بیمه شده می‌تواند در طول مدت داشتن بیمه نامه از آن استفاده نماید. دریافت وام دارای شرایط خاصی می‌باشد که با داشتن این شرایط بیمه گذار می‌تواند از وام بیمه عمر خود استفاده نماید. شرایط کلی دریافت وام از بیمه عمر را می‌توان بر اساس چند مورد زیر بیان کرد: دریافت وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه و هیچگونه تشریفات اداری می‌باشد. برای دریافت وام، در بسیاری از شرکت‌های بیمه بیمه گذار برای دریافت وام نباید هیچ گونه قسط عقب افتاده ای داشته باشد. حداکثر میزان سود وام بیمه های عمر ۴ درصد بالاتر از سود تضمینی متعلق به بیمه نامه است. بیمه گذار می‌تواند در طول مدت داشتن بیمه عمر با تسویه کامل اقساط هر وام، چندین بار وام بگیرد و محدودیتی از این بابت برای دریافت وام وجود ندارد. از دیگر مزایای دریافت وام بیمه عمر این است که در زمانی که شما از محل بیمه نامه تان وام دریافت می‌کنید پوشش‌های بیمه‌ای شما همچنان برقرار است. معیار پرداخت وام در بیمه نامه های عمر اندوخته بیمه نامه هر فرد می‌باشد، هر چه بیمه نامه وی اندوخته بالایی داشته باشد میزان وام دریافتی نیز بیشتر خواهد بود.

جزئیات خاص

ایام هفته : شنبه تا پنجشنبه
ساعت : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16، پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 13
وب سایت : http://bimenasri.ir/

موقعیت

خیابان امام خمینی, شهر اصفهان, شهرستان اصفهان, استان اصفهان
خیابان امام خمینی - نرسیده به شاهپور جدید - حدفاصل خیابان مینو و شهرک مهدیه - روبروی پارک رسالت - نمایندگی بیمه ایران

امتیازات

کیفیت
قیمت
میزان پاسخگوی

نظر و بررسی کاربران

ورود برای اضافه کردن بررسی

آگهی رایگان

 
شما می توانید آگهی های خود را در زمینه ی خرید، فروش و معاوضه انواع وسایل ، کالاها، ابزارآلات، خدمات مختلف و متنوع ، خدمات حمل و نقل، گردشگری، مسافرتی و ورزشی مرتبط را در این قسمت وارد نمایید

هشدار پلیس

 
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.