دیوار آگهی ستنو ویژه وسایل نقلیه 

سریع، آسان و رایگان

ستنو برای همه.

سرنگ انسولین لاک شیشه ای مجارستانی ونزو در اصفهان

فروشگاهی

جزئیات شغل یا آگهی

شناسه شغل یا آگهی: 47984
نمایش داده شده: 77
انقضا: ۱۴۰۴-۱۱-۲۵ ۱۵:۰۶:۴۹
در مجموعه های: لوازم پزشکی
قیمت توافقی
شماره تماس 09231181368 _ 03132238717
آدرس وب سایت: www.radtebazma.com
اصلاح شده: ۱۴۰۲-۰۴-۲۷ ۲۰:۲۸:۴۸
ایجادشده توسط

توضیحات

دیابت/هپاتیت/سرنگ انسولین BD/قند خون /سرنگ شیشه ای/ مزو تراپی/ کاشت مو/ تزریق ژل
سرنگ شیشه ای لوئرلاک 1 میل VONZO

سرنگ شیشه ای لوئرلاک 1 میل VONZO ساخت مجارستان با کیفیت بسیار بالا برای کاربردهای بالینی حیاتی که در آن اجتناب از درگیری احتمالی سوزن، نشت دارو یا اسپری بسیار مهم است ، ایده آل است. این سرنگ به خاطر دقت بالای آن توسط متخصصین زیبایی برای تزریق بوتاکس ، چربی و ژل به صورت، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین علاوه بر مصارف زیبایی می توان از این سرنگ برای تزریق انسولین نیز استفاده کرد.

VONZO یک تولید کننده و ارائه دهنده پیشرو سوزن ها و سرنگ های تزریق ایمنی است که به طور مستمر در توسعه دستگاه های تزریقی با کیفیت بالا و با کاربرد آسان طراحی شده است. که برای محافظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی از آسیب های ناشی از سوزن و قرار گرفتن در معرض پاتوژن های خونی طراحی شده است.

بررسی مشخصات سرنگ لوئرلاک 1 میل VONZO

حجم این سرنگ شیشه ای 100 واحد یا یک میل می باشد . که در بسته بندی های استریل شده در بازار عرضه می شود. و این بسته بندی از شکستن سرنگ جلوگیری می کند. و بعد از هر بار استفاده می توانید آن را در بسته بندی قرار دهید تا از آلودگی جلوگیری شود. بهتر است بدانید که این سرنگ بدون سوزن می باشد. و امکان تعویض سر سوزن را در صورتی که آسیب دیده باشد و یا مخروب شده باشد فراهم می کند. به این صورت که می توان سر سوزن را به صورت پیچی از سرنگ جدا کرده و آن را تعویض کنید. همچنین این پیچی بودن سرنگ علاوه بر این که تعویض سر سرنگ را آسان کرده است . امکان پرش سر سرنگ و نشتی در هنگام تزریق را غیر ممکن می سازد بنابراین با اطمینان کامل می توان از آن استفاده کرد.

آدرس : خیابان شمس آبادی - کوچه 39 (کازرونی ) - مجتع صدف - واحد 111 - راد طب 

آزما

فروش این محصول به صورت عمده جهت همکاران گرامی در سراسر کشور امکان پذیر است

تلفن همراه : 09231181368 

تلفن ثابت : 03132238717 

پخش و توزیع ملزومات آزمایشگاهی  و مصرفی _ نمونه گیری _ بیوشیمی _ هماتولوژی _ هورمون _ میکروبیولوژی _ پاتولوژی و دستگاههای تخصصی_ زیبایی_ دیابت_ قند- مزو تراپی - کاشت مو

جزئیات خاص

ایام هفته : شنبه تا پنجشنبه
ساعت : صبح 9 تا19 پنجشنبه 7 تا13
تلفن 09231181368
نوع ارسال محصول پیک
هزینه پیک غیر رایگان
نوع پیک پیک با موتور
وب سایت : www.radtebazma.com

موقعیت

خیابان شمس آبادی, شهر اصفهان, شهرستان اصفهان, استان اصفهان
خیابان شمس آبادی - کوچه 39 (کازرونی ) - مجتع صدف - واحد 111 - راد طب آزما

آگهی رایگان

 
شما می توانید آگهی های خود را در زمینه ی خرید، فروش و معاوضه انواع وسایل ، کالاها، ابزارآلات، خدمات مختلف و متنوع ، خدمات حمل و نقل، گردشگری، مسافرتی و ورزشی مرتبط را در این قسمت وارد نمایید

هشدار پلیس

 
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.